افتتاح پنجمین بازارچه عرضه مرغ زنده در شهرستان زاهدان

۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۵:۰۴:۲۵
کد خبر: ۵۰۱۲۹۴
افتتاح پنجمین بازارچه عرضه مرغ زنده در شهرستان زاهدان
پنجمین بازارچه عرضه مرغ زنده بهداشتی زاهدان با مسئولان این شهرستان افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا ، ظهر امروز پنجمین بازارچه عرضه مرغ زنده بهداشتی زاهدان در خیابان امام خمینی(ره) شرقی افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

مجتبی خانجانی در مراسم افتتاح این بازارچه اظهار داشت: این بازارچه عرضه مرغ زنده با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون تومان با ظرفیت 40 غرفه روزانه آماده پذیرش 2 هزار و 500 قطعه مرغ زنده است.

فرماندار زاهدان بیان کرد: این بازارچه در مساحتی بالغ بر1000 مترمربع ساخته شده و در صورت تضاضای بیشتر از سوی شهروندان، توانایی نگهداری از 500 قطعه مرغ زنده را دارد.

وی در مورد ناوگان حمل مرغ زنده زاهدان نیز اظهار داشت: با توجه به رواج قاچاق مرغ زنده، همه خودروهای حامل مرغ با تایید و مجوز اتحادیه مرغداران نرده‌کشی شده و با ظاهری یکسان موظف به تامین مرغ بازارچه‌های عرضه مرغ زنده بهداشتی سطح شهرستان شده‌اند.

خانجانی تصریح کرد: تمام خودروهای حامل مرغ زنده موظف هستند قبل از ورود به بازارچه‌ها نسبت به ضدعفونی کردن مرغ‌ها اقدام کنند. مکانی در ابتدای ورودی شهر، جنب زائرسرای امام رضا(ع) توسط اتحادیه مرغداران برای ضدعفونی مرغ‌ها در نظر گرفته شده است.

فرماندار خاطرنشان کرد: همه کامیون‌های حامل مرغ زنده، چنانچه استاندارهای قاون را در مورد نرده‌کشی و بغل‌نویسی رعایت نکرده باشند، از ابتدای بهمن‌ماه توقیف می‌شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز