دستگیری پلیس قلابی در سراوان

۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۴:۳۶:۳۸
کد خبر: ۵۰۱۷۱۷
دستگیری پلیس قلابی در سراوان
فرمانده انتظامی سراوان گفت: یک کلاهبردار مامورنما که در پوشش مامور پلیس اقدام به اخاذی از شهروندان و کسبه در سطح این شهرستان می کرد، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاریی برنا ، سرهنگ احسانعلی آذرپودینه اظهار داشت: در پی شکایت مردم در رابطه با اخاذی و کلاهبرداری فردی تحت عنوان مامور پلیس از کسبه بازار بلافاصله کارآگاهان پلیس موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: سرانجام پس از چندین شبانه روز مراقبت در تماس تلفنی یکی از کسبه مبنی بر اینکه فردی مامورنما در مغازه اش حضور دارد بلافاصله ماموران پلیس آگاهی در یک اقدام غافلگیرانه و ضربتی متهم را در حین کلاهبرداری دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه پس از تحقیقات مقدماتی این فرد مامورنما به بیش از 95 مورد کلاهبرداری اعتراف کرد افزود: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی سراوان از همکاری شهروندان در رابطه با دستگیری این متهم قدردانی کرد و از آنان خواست بدون دریافت کارت شناسایی در خواست ماموران نیروی انتظامی را پاسخگو نباشند و در صورت ارائه نکردن کارت شناسایی و حکم ماموریت بلافاصله مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز