کشف بیش از ۱۰ تن انواع مخدر در زاهدان

۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۴:۲۴:۱۷
کد خبر: ۵۱۶۱۲۷
کشف بیش از ۱۰ تن انواع مخدر در زاهدان
فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان از کشف بیش از10تن انواع مواد مخدر در10 ماهه سال جاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ،  سرهنگ علی عارف نژاد گفت: درراستای ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر، با اقدامات و تدابیر بکارگرفته شده و تغییر تاکتیک های عملیاتی صورت گرفته ماموران انتظامی این شهرستان موفق شده اند در10 ماهه سال جاری بیش از10 تن و200کیلوگرم انواع مواد مخدر و افیونی را کشف و ضبط نمایند. 

وی با اشاره به اینکه درهمین راستا تعداد 217 قاچاقچی دستگیرشده اند، افزود: این آمار بیانگر افزایش 23 درصدی کشفیات انواع مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته می باشد. 

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان با بیان اینکه درزمینه دستگیری معتادین ولگرد و خرده فروشان مواد مخدر نیز اقدامات خوبی صورت گرفته افزود: دراین راستا نیز در10 ماهه سال جاری شاهد افزایش 130 درصدی دستگیری این افرادنسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده ایم. 

عارف نژاد  تصریح کرد: با اشراف اطلاعاتی و رصد مداوم فعالیت های قاچاقچیان و سودا گران مرگ و اقدامات قاطع و بدون اغماض عرصه را بر این افراد تنگ نموده و اجازه نخواهیم داد تا قاچاقچیان به اهداف شوم خود دست پیدا کنند. 

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان در پایان افزود: تحقق امنیت درهمه حوزه ها را حاصل مشارکت مردم، مسئولان و پلیس دانست و برهمکاری همه دستگاه‌های و عموم شهروندان و معتمدین درزمینه برخورد با قاچاقچیان و برهم زنندگان امنیت تاکید کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز