کشف بیش از ۷۴۴ کیلو گرم تریاک و هلاکت یک قاچاقچی

۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۵:۳۷:۵۳
کد خبر: ۵۱۹۸۸۸
کشف بیش از ۷۴۴ کیلو گرم تریاک و هلاکت یک قاچاقچی
ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ایرانشهر از انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر توسط قاچاقچیان در محور مواصلاتی مهرستان به ایرانشهر با خبر شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی ایرانشهر گفت: پس از شناسایی دقیق منطقه و با هماهنگی قضایی و حضور در محور مذکور، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی موفق به شناسایی 3 دستگاه خودرو حامل مواد مخدر شدند.

سرهنگ جلیلیان با بیان اینکه قاچاقچیان پس از مشاهده ماموران، به سمت آنها تیراندازی کردند، ادامه داد: پس از مدتی درگیری مسلحانه و هلاکت یک قاچاقچی توسط ماموران، قاچاقچیان با به جا گذاشتن 2 خودرو حامل مواد مخدر با استفاده از ناهمواری های زمین از صحنه متواری شدند. 

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران در پاکسازی دقیق از منطقه و در بازرسی از 2 خودرو  به جا مانده از این قاچاقچیان در مجموع  744 کیلو  و  300 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در پایان ضمن تلاش برای دستگیری سایر قاچاقچیان افزود: یکی از ماموریت های مهم پلیس، مبارزه با هر گونه حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه است و برخورد نیروی انتظامی در این راستا محکم و قاطع خواهد بود.

 

نظر شما