کشف بیش از ۳ هزار قطعه مرغ زنده قاچاق در ایرانشهر

۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۴:۳۹:۰۱
کد خبر: ۵۲۴۵۱۹
کشف بیش از ۳ هزار قطعه مرغ زنده قاچاق در ایرانشهر
فرمانده انتظامی ایرانشهر از اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و کشف بیش از 3000 قطعه مرغ زنده قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سرهنگ  دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی ایرانشهر  با اعلام این خبر افزود: ماموران یگان تکاوری 112 و پاسگاه انتظامی مسجد حضرت ابوالفضل(ع) ایرانشهر حین کنترل خودروهای عبوری در چند مرحله به 3 دستگاه  کامیونت ایسوزو مشکوک و جهت بررسی بیشتر آنها را متوقف می کنند. 

سرهنگ چلیلیان  افزود: مأموران در بازرسی از خودروهای مذکور، موفق به کشف تعداد 3560 قطعه مرغ زنده قاچاق فاقد مجوزهای قانونی شدند. 

وی با اشاره به دستگیری تعداد 3 قاچاقچی و توقیف 3 دستگاه خودرو در این راستا، تصریح کرد: کالای قاچاق مکشوفه، جمعا به ارزش 530 میلیون ریال بوده که پس از تکمیل پرونده به همراه متهمان دستگیر شده و خودروهای توقیفی به مرجع قضایی معرفی و تحویل شدند. 

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در پایان افزود: یکی از وظایف ذاتی پلیس مبارزه با پدیده شوم قاچاق می باشد و با توجه به تاثیر منفی این پدیده بر اقتصاد کشور، مجموعه انتظامی شهرستان با تلاش شبانه روزی کلیه یگان های تابعه خود و با قدرت تمام با هرگونه قاچاق، مقابله و مبارزه خواهد کرد. 

 

نظر شما