تشییع ۱۶ شهید گمنام در استان سیستان و بلوچستان

۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۳:۰۷:۰۷
کد خبر: ۵۲۶۷۹۲
تشییع ۱۶ شهید گمنام در استان سیستان و بلوچستان
نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در استان از ورود 16 شهید گمنام در ایام فاطمیه به استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ،سرهنگ حمزه دهقان اظهار داشت: پیکر پاک این ۱۶ شهید گمنام که به تازگی در مناطق عملیاتی تفحص شده اند، روز ۱۱ اسفند از طریق فرودگاه زاهدان وارد استان می شود.

وی افزود: بنابر برنامه ریزی های انجام شده ورود شهدا به فرودگاه زاهدان ساعت ۸ صبح است که مراسم استقبال و حضور گسترده مردم نیز در محل فرودگاه انجام می شود.

وی گفت: از این تعداد یک شهید در شهر زاهدان، سه شهید در شهرستان چابهار، سه شهید در شهرستان بزمان، سه شهید در شهرستان قصرقند، سه شهید در شهرستان سرباز و سه شهید در بخش بمپور تشییع وخاکسپاری می شوند.

نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح سیستان و بلوچستان ادامه داد: شب وداع با این شهیدان در زاهدان در شب چهارشنبه ۱۱ اسفند در حسنیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار می شود.

وی افزود: از دیگر برنامه های مراسم تشییع و تکریم این شهیدان گمنام برگزاری مراسم شب وداع با شهیدان در شب پنجشنبه ۱۲ اسفندماه در شهرستان خاش و  روز ۱۳ اسفندماه در شهرستان ایرانشهر است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۷۷ شهید گمنام در ۳۰ نقطه استان خاکسپاری شده اند.، گفت: مراسم تشییع و خاکسپاری این شهیدان برزگوار در شهرستان بزمان در ۱۲ اسفند و در شهرستان های قصرقند، سرباز و چابهار نیز در روز ۱۴ اسفندماه برگزار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز