کسب رتبه نخست سیستان و بلوچستان در زمینه پرداخت غیرحضوری قبوض برق

۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۴:۰۴:۳۷
کد خبر: ۵۲۶۸۵۰
کسب رتبه نخست سیستان و بلوچستان در زمینه پرداخت غیرحضوری قبوض برق
مدیرعامل شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان گفت: مشارکت مناسب مردم استان در زمینه پرداخت غیرحضوری قبوض برق سبب کسب رتبه نخست سیستان و بلوچستان در زمینه پرداخت غیرحضوری در میان استان‌های کشور شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا ، غلامعلی رخشانی‌مهر اظهار داشت: مشارکت مناسب مردم استان در زمینه پرداخت غیرحضوری قبوض برق موجب کسب رتبه نخست سیستان و بلوچستان در زمینه پرداخت غیرحضوری در میان استان‌های کشور شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان خبر داد: ارزیابی‌ها نشان می‌دهد 46 درصد مردم استان قبض‌های خود را از طریق دستگاه POS، 23 درصد از طریق خودپرداز، 16 درصد از طریق اینترانت، 3 درصد توسط تلفن بانک و 12 درصد از طریق اینترنت  پرداخت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه تخلفات برق در سطح استان نسبت به سال گذشته 11 درصد کاهش  کاهش یافته، افزود: این امر در پی جمع‌آوری خطوط غیرمجاز، بهبود شبکه و تعویض کنتورهای فرسوده محقق شده است.

رخشانی‌مهر خاطرنشان کرد: هم‌اکنون 60 درصد کنتورهای مشترکان برق سطح استان دیجیتال است و سالانه 60 هزار کنتور برق قدیمی در استان با کنتور دیجیتال تعویض می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق سییتان و بلوچستان گفت: در یک سال گذشته 1000 دستگاه ترانس با تکنولوژی روز برای استان با مجموع اعتبار 200 میلیارد ریال خریداری شد که 700 مورد آن در شهر زاهدان نصب شده است.

وی عنوان کرد: شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان توانسته در استان زیرساخت‌های مطلوبی ایجاد کند به طوری که خاموشی‌ها در استان بسیار کاهش یافته و در جریان وقوع طوفان چند روز اخیر نیز متحمل خاموشی خاصی نشدیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز