کشف ۴۹۳ میلیون ریال کالای قاچاق از یک باربری در زاهدان

۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۵:۴۸:۴۰
کد خبر: ۵۲۸۶۸۷
کشف ۴۹۳ میلیون ریال کالای قاچاق از یک باربری در زاهدان
سرپرست تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت : مأمورین انتظامی شهرستان زاهدان در بازرسی از یک باربری مقادیری کالای قاچاق شامل ۲۰۰ عدد بلندگو، ۱۲۰ عدد باند و ۲۴۰ دستگاه کنسول بازی به ارزش ۴۹۳ میلیون ریال مشکوک به قاچاق کشف کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، محمد حسین اشرفی اظهار داشت:  پس از تحویل کالاها به اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی، پرونده جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

وی گفت: شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی مرکز استان مستند به قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با توجه به استعلامات انجام شده و گزارش ضابطین تخلف را محرز دانسته و متهم را به میزان ۴۹۶ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت و ضبط کالاهای مکشوفه محکوم کرد. 

سرپرست تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان در ادامه از صدور رأی پرونده قاچاق ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق خبر داد و گفت : مأمورین پلیس اطلاعات به یک دستگاه خودروی کامیون کشنده در زاهدان مشکوک و در بازرسی انجام شده مقدار ۲۰ هزار لیتر گازوئیل کشف شد.  

وی افزود: پس از تحویل این میزان سوخت به شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان پرونده در شعبه ویژه تخلفات قاچاق کالا و ارز مورد رسیدگی قرار گرفت که با توجه به اقرار صریح متهم،  شعبه  تخلف را محرز دانست و متخلف را از حیث مباشرت در قاچاق سوخت علاوه بر ضبط سوخت های مکشوفه به میزان ۳۶۷ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز