تیم فوتسال کارکنان ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان قهرمان کشور شد

۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۴:۴۴:۵۴
کد خبر: ۵۳۳۲۳۵
تیم فوتسال کارکنان ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان قهرمان کشور شد
رقابتهای فوتسال کارکنان وزارت ورزش و جوانان کشور که با حضور 28 تیم به میزبانی بابلسر برگزار شد ،با قهرمانی تیم فوتسال کارکنان ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان بکار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، این دوره از رقابت ها با حضور 28 تیم در 8 گروه از 14 اسفندماه در سالن ورزشی شهیدان نوبخت بابلسر آغاز شد که تیم فوتسال کارکنان ورزش و جوانان استان با پیروزی در 3 مرحله اول به جمع 4 تیم برتر راه پیدا کرد.

در مرحله مقدماتی تیم فوتسال کارکنان ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان در گروه 3 این رقابت ها با تیم های اصفهان و خراسان شمالی هم گروه شد که با نتیجه یک بر صفر در برابر نماینده اصفهان پیروز شد و با نتیجه 6 بر صفر از سد خراسان شمالی گذشت و به عنوان سرگروه به دور حذفی و جمع 16 تیم راه پیدا کرد.
در مرحله حذفی این رقابت ها که با شرکت 16 تیم برگزار شد نماینده سیستان و بلوچستان با نتیجه 4 بر 3 تیم مازندران را شکست داد و به مرحله بعدی صعود کرد در دور یک هشتم نهایی نیز که روز گذشته انجام شد با نتیجه 8 بر یک از سد کردستان گذشت و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.
در مرحله فینال نماینده سیستان و بلوچستان با شکست تیم اردبیل مقام قهرمانی را مقتدرانه از آن خود کرد و تیمهای تیم های اردبیل ، یزد و همدان به ترتیب مقامهای دوم تا چهارم را به خود اختصاص دادند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز