توقیف محموله ۳ تنی مواد افیونی در جنوب شرق کشور

۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۹:۱۵:۰۵
کد خبر: ۵۳۶۵۵۸
توقیف محموله ۳ تنی مواد افیونی در جنوب شرق کشور
فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان از کشف محموله سنگین 3 تنی مواد افیونی توسط جان برکفان نیروی انتظامی در استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در تشریح جزئیات این خبر گفت: یگان های عملیاتی پلیس استان سیستان و بلوچستان در شهرستان سراوان در اقدامی اطلاعاتی با ردزنی های گسترده به سرنخ هایی از حمل محموله سنگین مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در منطقه  سراوان- خاش دست یافتند. 

وی افزود: پس از تکمیل تحقیقات پوششی و نامحسوس، یگان های عملیاتی پلیس در شهرستان سراوان با نیابت قضائی به منطقه موردنظر اعزام و در یک درگیری مسلحانه با قاچاقچیان، موفق به توقف سه دستگاه خودرو حامل مواد افیونی شدند. 
سردار حسین رحیمی در ادامه اظهار داشت: ماموران در بازرسی از خودروهای سوداگران، موفق به کشف 2 تن و 980 کیلو گرم تریاک، 20 کیلو گرم مرفین، 126 عدد فشنگ جنگی، 8 گلوله 40 میلیمتری و 15 عدد نارنجک ضد نفر شدند. 
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به متواری شدن قاچاقچیان با استفاده از تاریکی هوا و تلاش شبانه روزی برای دستگیری این قاچاقچیان با هشدار به خانواده ها در خصوص معضلات و پیامدهای مواد مخدر، تصریح کرد: از شهروندان تقاضا می کنیم هرگونه اخبار و اطلاعات خود مبنی بر نگهداری و خرید و فروش مواد مخدر را از طریق شماره تماس 110 به پلیس اطلاع رسانی کنند تا نسبت به برخورد با اخلال گران در کمترین زمان اقدام شود.

 

 

نظر شما