افزایش ۳۰ درصدی اسکان مسافران نوروزی در مدارس

۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۶:۰۵:۱۴
کد خبر: ۵۴۰۵۹۰
افزایش ۳۰ درصدی اسکان مسافران نوروزی در مدارس
مدیرکل آموزش وپرورش استان سیستان وبلوچستان گفت: پذیرش مسافران فرهنگی و غیر فرهنگی طی نوروز امسال در مدارس استان نسبت به سال گذشته 30 درصد افزایش داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا ، علیرضا نخعی گفت: 240 هزار و 514 نفرروز مسافر نوروزی در قالب 18 هزار و 978 خانواده فرهنگی و غیر فرهنگی از 28 اسفندماه 95 در مدارس استان اسکان یافتند در حالی که مدارس سیستان و بلوچستان نوروز سال گذشته میزبان 175 هزار و 251 نفر روز مسافر نوروزی بود که نشان دهنده افزایش 30 درصدی پذیرش مسافران در مدارس است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان این که ظرفیت پذیرش مسافران نوروزی در مدارس امسال نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش داشت افزود: هزار و 166 کلاس درس در قالب 121 مدرسه و 10 پایگاه در نوع ویژه، الف، ب و ج در شهرستان های زاهدان، زابل، خاش، سراوان، ایرانشهر، نیکشهر، کنارک، چابهار، راسک و دشتیاری در ایام نوروز میزبان مهمانان نوروزی بود.

وی افزود:همچنین به منظور رفاه حال مسافران بین راهی 95 کلاس در مسیرهای ارتباطی پذیرای گردشگران نوروزی بود.

نخعی بیان داشت: 450 میلیون تومان برای خرید تجهیزات جدید در ستادهای اسکان استان هزینه شد که بیشترین تعداد مسافران اسکان یافته در مدارس با 101 هزار و 884 نفر-روز در قالب 5 هزار و 577 خانوار مربوط به چابهار بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز