رقابت های بومی و محلی در کنارک برگزار شد

۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۳:۵۳:۳۷
کد خبر: ۵۴۱۵۷۹
رقابت های بومی و محلی در کنارک برگزار شد
رقابت های بومی، محلی ویژه روستاییان در روستای سورکمب شهرستان کنارک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ،این دوره از رقابت ها در رشته های مینی فوتبال، کپگی و کشتی کچ گردان به منظور ایجاد نشاط و شادابی در روستاییان و تشویق آن ها به انجام فعالیت های ورزشی در روستای سورکمب برگزار شد.

در رشته مینی فوتبال پس از رقابت 12 تیم، تاکسی تلفنی قهرمان و ستاره سورکمب نایب قهرمان شد، کاپ اخلاق هم به تیم پارگ شیخان اختصاص یافت، در مسابقه کپگی که سه شنبه شب گذشته با شرکت 8 تیم انجام شد ستاره 3 سور کمب و مومان وسط به عنوان اول و دوم دست یافتند.

در رشته کشتی کچ گردان نیز 10 نفر رقابت کردند که در نهایت محمد امین عود، زکریا پیکر و ابراهیم پورمند سکوی اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
همچنین درمسابقات آبی، ساحلی و بازی های بومی، محلی اسکله سنگی کنارک که در رشته های شنای آزاد، طناب کشی، کیسه تنی، کپگی و کشتی کچ گردان انجام شد در رشته شنای آزاد پس از رقابت 20 نفر خالد ملایی، وحید مهربان و عدنان دارکوب به مقام اول تا سوم دست یافتند.
در رشته طناب کشی 20 تیم رقابت کردند که در نهایت تیم ماران قهرمان و دهیاری پزم تیاب نایب قهرمان شد، در کپگی 7 تیم به مصاف هم رفتند که در پایان دهیاری پزم تیاب و دریا کنار عنوان اول و دوم را کسب کردند.
در رشته کیسه تنی 20 نفر شرکت کردند که فرزاد جتی، ایوب سلیمان زاده و عظیم پارجو موفق به کسب مقام اول تا سوم شدند و در کشتی کچ گردان پس از پیکار 10 نفر طاهر باوره، صاحب پارجو و محمد شریف ابدوکی در جایگاه اول تا سوم ایستادند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز