هیچ قدرتی جرات و توان حمله نظامی به جمهوری اسلامی ایران را ندارد

۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۴:۳۶:۱۶
کد خبر: ۵۴۶۴۲۱
هیچ قدرتی جرات و توان حمله نظامی به جمهوری اسلامی ایران را ندارد
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: به سبب توان بالای نیروهای نظامی جمهوری اسلامی هیچ قدرتی جرات و توان حمله به ایران را ندارد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، آیت الله عباسعلی سلیمانی روز سه شنبه در آیین رژه نیروهای مسلح در زاهدان گفت: توان دفاعی و آمادگی نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران روز به روز در حال افزایش است.

امام جمعه زاهدان بیان کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران از یک ارتش مقتدر و با صلابت برخوردار است.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: زمانی که تفکر انحلال و تجزیه ارتش در بین برخی افراد در اوائل پیروزی انقلاب اسلامی وجود داشت امام خمینی(ره) به فکر ابقا و افزایش ساز و برگ ارتش بود.

آیت الله سلیمانی اظهار داشت: نیروهای ارتش تنها بخشی از مجموعه نظامی خودشان را در 29 فروردین به نمایش گذاشتند.

امام جمعه زاهدان بیان کرد: درخشش و جانفشانی های نیروهای ارتشی در مقابله با مسائل مربوط به کردستان و مقابله جانانه با رژیم صدام در هشت جنگ تحمیلی برای دفاع از مرز و بوم ایران اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: نیروهای ارتش در اوائل پیروزی انقلاب اسلامی با فرار از پایگاههای نظامی، همسویی و همراهی خودشان را با ملت به خوبی به نمایش گذاشتند.

عضو خبرگان رهبری افزود: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیعت خود با حضرت امام خمینی(ره) کمر رژیم ستم شاهی را شکستند.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان کرمان ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی توانست بعد از گذشت قریب چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی وفاداری و اطاعت خود را در برابر فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی به زیبا ترین شکل به نمایش بگذارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز