تجلیل از ادارات ورزش و جوانان برتر استان

۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۴:۲۹:۲۰
کد خبر: ۵۴۷۹۷۳
تجلیل از ادارات ورزش و جوانان برتر استان
معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان گفت : پس از بررسی عملکرد ادارات ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان طی سال گذشته از ادارات برتر تجلیل بعمل آمد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، ادهم کرد زابلی اظهار داشت: پس از بررسی عملکرد ادارات ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان طی سال گذشته، ادارات زاهدان، زابل و ایرانشهر به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

وی افزود: ادارات ورزش و جوانان استان در طی سال گذشته عملکرد بسیار خوبی داشتند به طوری که ورزشکاران استان مدال های رنگارنگ و ارزشمندی در مسابقات ملی، بین المللی، جهانی و آسیایی کسب کرده اند.

وی تصریح کرد: این رتبه با بهره گیری مناسب از روسای هیأت های ورزشی کارآمد، با کسب مقامهای استانی و کشوری، اعزام ها، میزبانیها به مسابقات استانی و کشوری و دعوت شدگان به تیم ملی به دست آمده است.

وی افزود: اعزام برگزیدگان به مسابقات آسیایی جهانی و بین المللی، برگزاری همایشهای پیاده روی، پرواز بادبادکها، همایش دوچرخه سواری، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، تعامل با ادارات، برگزاری جشنواره های روستایی و دیگر برنامه ها برای روستاها، برگزاری برنامه ها و جشنواره ها و اعزام ها و دعوت شدگان به تیم ملی در امور بانوان از دیگر دلایل رتبه بندی در بخش توسعه ورزش همگانی و قهرمانی محسوب می شود.

وی گفت: تعداد هیأت های فعال آقایان و بانوان و تعداد بیمه شدگان در رتبه بندی تاثیر داشته است.

کرد بیان داشت : ارزیابی ادارات شهرستان ها در سه حوزه توسعه ورزش قهرمانی ،و توسعه ورزش همگانی و توسعه ورزش روستایی و عشایری در سال ٩٦توسط  کارشناسان اداره کل  کمک شایانی به شهرستانها خواهد داشت تا  با تقویت نقاط مثبت و کاهش نقاط منفی قدمی در جهت توسعه ورزش شهرستان بصورت عملیاتی بردارند .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز