پیکر مطهر شهید محبعلی فارسی در زاهدان تشییع و خاکسپاری شد

۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۳:۳۴:۵۵
کد خبر: ۵۵۳۶۰۳
پیکر مطهر شهید محبعلی فارسی در زاهدان تشییع و خاکسپاری شد
پیکر مطهر شهید محبعلی فارسی از فرماندهان دفاع مقدس fر دستان مردم همیشه در صحنه و شهید پرور زاهدان تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، پیکر سردار محبعلی فارسی صبح امروز از مصلی زاهدان به‌طرف مزار شهدا تشییع شد. در این مراسم، جمعی از فرماندهان سپاه از جمله حاج قاسم سلیمانی همرزم قدیمی این فرمانده حضور داشتند.

پیکر مطهر این شهید بعد از برگزاری مراسم تشییع در گلزار شهدای زاهدان در کنار دیگر شهدا به خاک سپرده شد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در جمع تشییع کنندگان در مصلی قدس گفت: شهید فارسی عمود نظام و حلقه وصل رزمندگان این دیار شده است.

آیت الله عباسعلی سلیمانی اظهار داشت: شهید فارسی سالهای زیای شکنجه را تحمل کرده ولی همسر وی سختی های بیشتری کشیده است.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان افزود: محبعلی فارسی که نامش به زیبایی برای او انتخاب شده محب علی شده و مهبط فرشتگان قرار گرفته است.

امام جمعه زاهدان بیان کرد: حرف شهید فارسی به تمام همرزمان، سرداران و همه ی ما این است که از رهبری و انقلاب اسلامی جدا نشویم.

آیت الله سلیمانی گفت: کسانی در این دنیا هستند که به چنان جایگاهی می رسند که فرشتگان برای تقویتشان به خدمت آنان در می آیند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان سردار سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی را امید رهبر معظم انقلاب اسلامی، آزادی خواهان جهان و امید امام زمان (عج) نامید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز