تامین امنیت انتخابات با بیش از ۱۳هزار نیروی پلیس

۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۰۹:۳۹:۵۳
کد خبر: ۵۵۸۵۵۸
تامین امنیت انتخابات با بیش از ۱۳هزار نیروی پلیس
فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان گفت: برای تامین امنیت انتخابات بیش از 13 هزار پلیس در استان از روز 28 اردیبهشت تا یک روز پس از انتخابات به طور کامل در آماده باش خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان گفت: تامین امنیت انتخابات بر عهده نیروی انتظامی است و بر اساس تصمیماتی که گرفته شده است،برنامه ریزی کامل و جامعی برای تعداد 2016 صندوق اخذ آراء که نیمی از آنها سیار و در روستاها هستند، انجام شده است. 

وی افزود: نیروی انتظامی امنیت محل سخنرانی کاندیداها، امنیت شخص کاندیداها و طرفداران آنها را بر عهده دارد و با برنامه ریزی های صورت گرفته تلاش می کنیم تا انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا از یک شور و شوق خوب همراه با آرامش برخوردار باشد. 
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به تخلفاتی که بعضی از طرفداران کاندیداها انجام می دهند،بیان داشت: مزاحمت هایی که برخی از ستاد های انتخاباتی و طرفداران آنها برای مردم  از طریق صدای بلندگو هایی که در ستاد انتخاباتی دارند می کند و یا گاها طرفدارانی که با استفاده از خودروهای خود در خیابان ها ترافیک ایجاد می کنند، همه خلاف مقررات است و بر اساس ابلاغیه ها، نیروی انتظامی مکلف به برخورد قانونی با این افراد است.    
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در بخش دیگری از سخنان خود، تصریح کرد: به همه  طرفداران عزیز کاندیداهای ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا تاکید می کنم حضور قانونی و وفق مقررات در صحنه داشته باشند و ضوابط و چارچوب ها را رعایت کنند تا پلیس مجبور به برخورد با آنها نشود. 
سردار رحیمی با اشاره به همکاری خوب سپاه پاسداران و مرزبانی، اظهار داشت: بخش اعظم این نیروها پای صندوق های اخذ رای مستقر هستند و در تمام شهرستان های استان، نیروهای واکنش سریع را برای اتفاقات احتمالی پیش بینی کرده ایم . 
رحیمی در ادامه افزود: تلاش ما بر این است که امنیت انتخابات را به بهترین شکل ممکن برقرار کنیم و تاکید می کنم روز انتخابات، بخصوص در شعب اخذ رای زمان تبلیغات نیست و طرفداران کاندیداها حق ندارند آرامش رای دهندگان و رای گیرندگان را بر هم زنند و در صورت مشاهده تخلف محسوب می شود و با آنها برخورد قانونی خواهد شد.      
سردار حسین رحیمی در بخش پایانی سخنان خود افزود: امیدواریم با همکاری کاندیداها، طرفداران و مردم عزیز سیستان و بلوچستان شاهد امنیت بی نظیر انتخابات در سطح استان باشیم .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز