بیش از ۱۸۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در درگیری با قاچاقچیان کشف شد

۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۵:۱۰:۲۶
کد خبر: ۵۶۳۵۲۰
بیش از ۱۸۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در درگیری با قاچاقچیان کشف شد
فرمانده انتظامی شهرستان سراوان از کشف 186 کیلو و 700 گرم انواع مواد مخدر در درگیری با قاچاقچیان مسلح خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سرهنگ احسانعلی آذر پودینه در بیان جزئیات این خبر گفت : در پی اخبار و اطلاعات به دست آمده مبنی بر اینکه قرار است سوداگران مرگ با استفاده از یک دستگاه خودرو تویوتا، محموله مواد مخدر را از محور "گشت" انتقال دهند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت. 

وی افزود: پس از شناسایی دقیق محل انتقال مواد و هماهنگی قضائی تیم های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سراوان با پشتیبانی های فنی مواد مخدر استان به محل اعزام و اقدام به اجرای کمین در مسیر تردد احتمالی قاچاقچیان کردند. 
این مقام انتظامی تصریح کرد: قاچاقچیان پس از روئیت پلیس اقدام به تیراندازی به سمت آنها و فرار کردند که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، با توجه به آتش پرحجم ماموران، سوداگران با رها کردن خودرو، با استفاده از تاریکی هوا و ناهمواری های زمین از صحنه متواری شدند. 
آذر پودینه گفت: ماموران در بازرسی از این خودرو مقدار 131 کیلو 400 گرم تریاک، 38 کیلو و 800 گرم حشیش و 16 کیلو و 500 گرم کراک از قاچاقچیان کشف کردند. 
فرمانده انتظامی شهرستان سراوان در پایان با اشاره به تلاش برای دستگیری این قاچاقچیان، افزود: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و رصد مداوم باندهای توزیع کننده مواد مخدر اجازه نخواهد داد این افراد سودجو به اهداف پلید خود دست یابند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز