انهدام ۲ باند بزرگ مواد مخدر و دستگیری ۲ قاچاقچی سابقه‌دار در سیستان و بلوچستان

۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۴:۳۰:۵۴
کد خبر: ۵۷۲۷۰۰
انهدام ۲ باند بزرگ مواد مخدر و دستگیری ۲ قاچاقچی سابقه‌دار در سیستان و بلوچستان
فرمانده انتظامی استان از انهدام دو باند مسلح بزرگ مواد مخدر، دستگیری دو قاچاقچی سابقه دار و کشف دو تن و 50 کیلوگرم مواد افیونی در دو درگیری مسلحانه پلیس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار حسین رحیمی از شناسایی یک باند مسلح که از مناطق مرزی، مواد مخدر را به منطقه" اسفدک"و "آب انار" شهرستان سراوان منتقل کرده و پس از دپو به عمق کشور جا به جا می کردند، خبر داد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: پس از هفته ها اقدامات تخصصی شبانه روزی، اعضای این باند مسلح توسط تکاوران انتظامی شهرستان سراوان و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در ارتفاعات منطقه " آب انار" شناسایی شدند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: قاچاقچیان مسلح پس از مشاهده تیم های عملیاتی پلیس به صورت مسلحانه با آنها درگیر و با توجه به آتش پر حجم پلیس، از منطقه متواری شدند که ماموران در پاکسازی منطقه درگیری 899 کیلو تریاک و 10 کیلو حشیش را کشف و یک قاچاقچی سابقه دار را دستگیر کردند.

رحیمی در ادامه از اجرای یک عملیات موفق پلیسی دیگر خبر داد و بیان کرد: در این عملیات ماموران انتظامی شهرستان های"زاهدان" و "خاش" با پشتیبانی فنی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از دپو مقادیر قابل توجهی مواد مخدر توسط قاچاقچیان مسلح در ارتفاعات شهرستان خاش و یک منزل مسکونی مطلع شده و منطقه را تحت کنترل قرار دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاچاقچیان مسلح به محض مشاهده ماموران پلیس با آنها درگیر شدند و پس از مدتی درگیری، یگان های عملیاتی پلیس ضمن دستگیری یک قاچاقچی 929 کیلوگرم تریاک، 107 کیلو هروئین، 93 کیلو حشیش، 10 کیلو مرفین و 6 کیلو شیشه را کشف کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز