برگزاری نخستین جام کشتی فرنگی در نیمروز

۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۰:۲۷:۰۱
کد خبر: ۵۷۷۵۳۷
برگزاری نخستین جام کشتی فرنگی در نیمروز
رئیس هیات کشتی نیمروز در شمال سیستان و بلوچستان گفت: برای نخستین بار جام کشتی رمضان در فضای باز با حضور 76 ورزشکار در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، احمد امیرشاهی اظهار داشت: این تعداد از ورزشکاران در 2 رده سنی نونهالان و نوجوانان طی سه روز با هم به رقابت پرداختند که در فینال این مسابقات نفرات اول تا سوم مشخص شدند.

وی افزود: به نفرات اول تا سوم شرکت کننده مدال طلا، نقره، برنز و جوایز نقدی اعطا شد.

وی از شرکت آویسا پارسه و شهرداری و شورای اسلامی شهر ادیمی تقدیر کرد و گفت: حمایت مالی شرکت آویسا پارسه و مسئولان سبب شد تا این مسابقات در سطح خوبی برگزار شود.

وی بیان کرد: در این مسابقات دو بند امید آرامی که در مسابقات جهانی کشتی کشور گرجستان در سال 2016 با آن کشتی گرفته بود به فرزند شهید مدافع حرم شهید عارفی اهدا شد.

سرپرست ورزش و جوانان زابل نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: طرح استعدادیابی کشتی پس از وقفه 16 ساله در نیمروز با افتتاح سالن کشتی در این شهرستان در حال انجام است.

غلامعلی فردجهانی افزود: پس از افتتاح سالن کشتی استقبال خانواده ها و نونهالان و نوجوانان برای حضور در رشته ورزشی کشتی روز به روز در حال افزایش است.

وی با اشاره به کمبود زیرساخت های ورزشی در نیمروز تاکید کرد: سهم این شهرستان یک سالن ورزشی است به طوری که مسئولان باید افزایش زیرساخت های ورزشی را مورد توجه ویژه قرار دهند.

وی از مدیر آموزش و پرروش نیمروز تقدیر کرد و گفت: با در اختیار قرار دادن سالن ورزشی آموزش و پرورش این شهرستان بسیاری از رشته های ورزشی توسعه پیدا می کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز