برگزاری معتبرترین تورنمنت بین المللی اتحادیه جهانی کشتی در منطقه آزاد چابهار

۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۴:۰۴:۴۶
کد خبر: ۵۷۷۷۶۷
برگزاری معتبرترین تورنمنت بین المللی اتحادیه جهانی کشتی در منطقه آزاد چابهار
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار گفت: رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام یادگار امام (ره) به عنوان معتبرترین تورنمنت بین المللی اتحادیه جهانی کشتی در رده سنی نوجوانان با حضور 12 کشور 7 تیرماه جاری به میزبانی منطقه آزاد چابهار برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا ، عبدالرحیم کردی با اعلام مطلب بالا افزود: کشورهای آذربایجان، روسیه، قرقیزستان، ارمنستان، اوکراین، گرجستان، مغولستان، مجارستان، پاکستان؛ تاجیکستان؛ بلاروس و ایتالیا برای شرکت در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند و در کنار پنج تیم از کشورمان به صورت تیم به تیم با هم در چهار گروه با یکدیگر رقابت خواهند پرداخت.

کردی اضافه کرد: تیم‌های شرکت کننده از کشورهای مختلف جهان 5 تیرماه جاری وارد منطقه آزاد چابهار می‌شوند و 6 تیرماه از سوی هیات برگزاری وزن کشی و رقابت‌ها روز چهارشنبه 7 تیرماه انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: ورزشگاه 2 هزار نفری "ورنا" (به زبان محلی بلوچی جوان) یکی از مجهزترین ورزشگاههای جنوب شرق کشور که برای نخستین بار مورد بهره برداری قرار می‌گیرد به عنوان مکان برگزاری مسابقات در نظر گرفته شده و تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه بهتر این رویداد مهم و بین المللی از سوی سازمان منطقه آزاد چابهار اندیشیده شده است.

شایان ذکر است این رقابت‌ها 7 تیرماه در دو نوبت صبح و عصر برگزار که به صورت همزمان از شبکه‌های سوم و ورزش سیمای جمهوری اسلامی پخش زنده می‌شوند و همچنین آشوت کومار داور المپیکی کشورهندوستان نماینده اتحادیه جهانی کشتی در این مسابقات حضور دارد .

 

نظر شما