مراسم بزرگداشت سالروز عملیات کربلای یک در زاهدان برگزار شد

۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۰:۵۳:۴۸
کد خبر: ۵۸۰۶۳۹
مراسم بزرگداشت سالروز عملیات کربلای یک در زاهدان برگزار شد
مراسم بزرگداشت سالروز عملیات کربلای 1 با حضور فرماندهان، رزمندگان، خانواده های شهدا و عموم مردم و مسئولین در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در این مراسم، گفت: این مراسم با هدف گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج محبعلی فارسی و شهدایی که در این عملیات افتخار آفرینی کردند، برگزار شد.

سردار حسین معروفی در ادامه به تشریح خاطرات دوران جنگ و عملیات کربلای یک پرداخت و گفت: بعد از عملیات الفجر هشت  عملیات کربلای یک انجام شد، این عملیات جنگ نابرابر و به نوعی جنگ تانک و تن بود، اما غیرممکنات ممکن شد، قدرت بازدارندگی ایران اسلامی را بالا رفت، استکبار به وحشت افتاد و مهران آزاد شد.

وی ادامه داد: سپاه غیرت دارد و از کنار ناملایمات و سختی مردم به راحتی نمی گذرد، میبینیم در جایی که دشمن برای تحریم سپاه قانون تصویب می کند یک عده در درون کشور با بی انصافی تمام این نیروی مردمی را بیشرمانه و بی انصافانه مورد هجمه قرار می دهند.

سردار معروفی بیان کرد: از طرفی سپاه را متهم به کار اقتصادی می‌کنند، سپاه را تخریب می کنند و از طرفی درباره قدرت موشکی سپاه اظهار نظر دیگری می کنند، ریالی از برنامه های سازندگی سپاه از پول دولت نبوده است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان زدن نهاد انقلابی سپاه بیشرمانه است، سپاه برای مردم و مال مردم است و جدایی از مردم ندارد، مطمئن باشید پاسداران هیچ گاه از زخم زبان برخی ها مایوس نمی شوند.

وی گفت: سپاه و قرارگاه قدس کمر همت بسته اند تا در سال 96، ده برابر سال قبل کار کند، ما تلاش و خدمات سپاه را رسانه ای خواهیم کرد و برای مردم حاضریم جان خود را بدهیم اما حقیقتا دلمان درد دارد، چقدر می شود سکوت کرد و بی انصافی ها را مشاهده کرد؟! امروز نیروهای انقلاب باید منسجم تر باشند.

شایان ذکر است خاطره گویی، شعر خوانی، پخش کلیپ و تجلیل از خانواده شهدا و رزمندگان از دیگر برنامه های برگزار شده این مراسم بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز