۱۴ نفر مجروح در اثر برخورد ۲ خودرو در سیستان و بلوچستان

۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۲۱:۴۱:۳۹
کد خبر: ۵۸۲۱۹۲
۱۴ نفر مجروح در اثر برخورد ۲ خودرو در سیستان و بلوچستان
بعد از ظهر امروز در پی برخورد ۲ دستگاه تویوتا وانت در محدوده دهستان "تلنگ" از توابع شهرستان چابهار، ۱۴ نفر مجروح شدند.

به گزارش خبرنگاری برنا ، عصر امروز در پی برخورد 2 دستگاه تویوتا وانت در محدوده دهستان "تلنگ" از توابع شهرستان چابهار، 14 نفر مجروح شدند که با توجه به فوریت انتقال مجروحان به بیمارستان، بخشی از آنها توسط بالگرد اورژانس هوایی چابهار به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ یدالله ستوده، فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان علت این سانحه را انحراف به چپ یکی از خودروهای تویوتا اعلام کرد و افزود: با وجود اینکه سرنشینان خودروها موارد ایمنی را رعایت نکرده بودند و 14 نفر در خودروها سوار بودند، خوشبختانه جراحات وارده زیاد جدی نبوده است.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در این رابطه در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: بلافاصله پس از وقوع این حادثه و اطلاع‌رسانی آن به مرکز فوریت‌های پزشکی زاهدان، 4 دستگاه آمبولانس به همراه بالگرد اورژانس هوایی برای خدمت‌رسانی به حادثه دیدگاه به محل اعزام شد.

فریبرز راشدی ادامه داد: 10 نفر از مصدومان این حادثه که حال وخیم‌تری داشتند توسط بالگرد اورژانس هوایی و 4 نفر از آنها توسط 4 دستگاه آمبولانس به بیمارستان  چابهار منتقل شدند.

وی خاطرنشان کرد: مصدومان این حادثه رانندگی اعضای 2 خانوار هستند  که حال عمومی آنها رو به بهبود و رضایت‌بخش گزارش شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز