افزایش ۲۷ درصدی جابه جایی مسافر در استان

۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۲:۱۰:۵۱
کد خبر: ۵۸۴۷۰۵
افزایش ۲۷ درصدی جابه جایی مسافر در استان
مدیرکل راه آهن جنوب شرق گفت: در سه ماهه ابتدای سال جاری۳۹۰۱۴ نفر (ورودی: ۱۹۰۱۰ خروجی:۲۰۰۰۴) مسافر جا به جا شده که به نسبت مدت مشابه سال قبل افزایش ۲۷ درصدی داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا به روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل راه آهن جنوب شرق، مجید ارجونی اظهار داشت: در سه ماهه نخست سالجاری ۱۰۳۰ خودروخودرو در مسیر زاهدان- تهران و بالعکس جا به جا شده که نسبت مدت مشابه سال قبل با توجه به همه روزه شدن در ایام پیک افزایش ۱۱ درصدی داشته است.

وی با اشاره به اینکه برای فصل تابستان سالجاری همه روزه تردد قطار زاهدان- تهران و بالعکس و زاهدان – کرمان و بالعکس را در مسیر داریم، افزود: در قطار رجا ، ۷ واگن چهار تخته ۳۶ نفره (با ظرفیت کل ۲۵۲ نفر )، ۱ واگن شش تخته ۶۰ نفره و مجموعا ظرفیت ۳۱۲ نفر ، یک واگن خودروبر دو طبقه با ظرفیت ۱۰ خودرو ، یک واگن رستوران بصورت و یک واگن توشه برای نخستین بار به صورت یک روز در میان پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: در قطار جوپار تعداد ۵ واگن شش تخته ۶۰ نفره با ظرفیت کلی ۳۰۰ نفر و با توجه به تقاضای بالای مسافرین گرامی یک واگن خودرو بر یک طبقه با ظرفیت ۵ خودرو بصورت یک روز درمیان پیش بینی شده است.

 

نظر شما