دستگیری ۲۷ سارق در ایرانشهر

۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۳:۵۵:۲۵
کد خبر: ۵۸۹۸۱۶
دستگیری ۲۷ سارق در ایرانشهر
فرمانده انتظامی ایرانشهر از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در برخورد با هنجارشکنان و قانون گریزان و دستگیری 27 سارق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: ماموران انتظامی این شهرستان در راستای تشدید فعالیت‌های انتظامی و ارتقاء امنیت اجتماعی شهروندان، موفق به دستگیری 27 سارق و کشف 12 فقره سرقت شدند.

این مقام انتظامی ضمن اشاره به توقیف بیش از 2 میلیارد و 50 میلیون ریال کالای قاچاق و دستگیری 10 متهم در این زمینه افزود: در مدت اجرای این طرح مقدار 74 کیلو انواع مواد مخدر کشف و در این راستا یک سوداگر مرگ دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.  

جلیلیان با اشاره به اعمال قانون 395 خودرو به دلیل عدم رعایت قوانین رانندگی تصریح کرد: در این رابطه 27 دستگاه خودرو و 83 دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی ایرانشهر در پایان خاطرنشان کرد: باهمکاری شهروندان کلیه اقدامات ماموران انتظامی در راستای برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان صورت می گیرد و مجرمان و مخلان نظم و امنیت بدانند فرزندان ملت در نیروی انتظامی از عزمی راسخ در برخورد با آنان برخوردارند و اجازه هنجارشکنی را به هیچکس نخواهند داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز