فرماندار ویژه چابهار معرفی شد

۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۹:۳۳:۲۴
کد خبر: ۵۹۰۱۱۲
فرماندار ویژه چابهار معرفی شد
استاندار سیستان و بلوچستان در مراسمی با حضور شماری از مسئولان و قشرهای مختلف مردم، ایوب درویشی را به عنوان معاون جدید استاندار و فرماندار شهرستان ویژه چابهار معرفی و از خدمات احمدعلی موهبتی فرماندار سابق قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، علی اوسط هاشمی در ادامه سفر به جنوب سیستان و بلوچستان عصر روز شنبه در نشست شورای اداری با حضور مدیران و مسئولان دستگاههای اجرایی و معتمدان و بزرگان طوایف شهرستان چابهار شرکت کرد و ایوب درویشی را به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی کرد.

ایوب درویشی پیش از این مسئولیت فرمانداری نیکشهر، مدیرکل امور اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان و مدیر کل منابع انسانی و تحول اداری استانداری اصفهان را عهده دار بوده است و سابقه فرمانداری شهرهای مهم استان اصفهان از جمله خمینی شهر را نیز در کارنامه خود دارد.

وی دارای مدرک دکترای علوم سیاسی است.

احمدعلی موهبتی فرماندار سابق چابهار در ۲۷ دی ‌سال گذشته (1395) به سمت فرماندار تربت حیدریه منصوب و معرفی شد که از آن پس مدتی سرپرستی فرمانداری ویژه چابهار را بیژن بختیار با حفظ سمت فرمانداری کنارک بر عهده داشت و سپس ایوب درویشی سکانداری سرپرستی فرمانداری این شهرستان ویژه را عهده دار بود که اکنون با حکم صادره از سوی وزیر کشور به عنوان معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرمانداری شهرستان ویژه چابهار منصوب شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز