مشاور جوان استاندار:

ظرفیت شوراها می تواند در اختیار مطالبات جوانان قرار بگیرد

۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۹:۰۹:۵۶
کد خبر: ۶۰۱۲۶۱
ظرفیت شوراها می تواند در اختیار مطالبات جوانان قرار بگیرد
مشاور جوان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بخش زیادی از برگزیدگان انتخابات اخیر شوراهای اسلامی شهر و روستا در سیستان و بلوچستان جوانان و بانوان هستند که می توانند از ظرفیت و جایگاه شوراها در جهت نیازهای اساسی آنان گام بردارند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، صدیق حسین زاده مشاور جوان استاندار سیستان و بلوچستان عصر روز چهارشنبه در شورای کارشناسی شهرستان مهرستان با تبریک سالروز ورود غرور آفرین آزادگان به میهن و با اشاره به آغاز بکار دوره جدید شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: جایگاه شورا در قانون اساسی ما بسیار مهم دیده شده است اما متاسفانه تا به امروز نتوانسته ایم از این ظرفیت قانونی به خوبی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: اعضای برگزیده شوراهای اسلامی شهر و روستا می توانند از ظرفیت و جایگاه خویش در جهت آگاهی بخشی جامعه استفاده کنند و انتقال دهنده کارشناسی واقعیات اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی کشور به بدنه جامعه باشند.

حسین زاده تصریح کرد: علاوه بر زیرساخت ها که تامین آن نیاز به مداخله مستقیم دولت دارد در بسیاری از مشکلات ما در روستاها و شهرها واقعا نیازی به مداخله مستقیم دولت نیست و می شود با همفکری و هم اندیشی برای آن چاره اندیشی کرد.

وی افزود: البته باید نیازها و مشکلات را اولویت بندی کرد و بعد برای آن تصمیم سازی و تصمیم گیری کرد.

مشاور جوان استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: کار و اقدام اعضای شورای اسلامی شهر و روستا نباید تنها انعکاس موانع و مشکلات باشد بلکه شورها باید قسمتی از حل مشکلات مردم باشند.

وی گفت: نفس وجود شوراهای اسلامی تصمیم گیری است و اگر همه این مسوولیت به حوزه دولت انتقال داده شود نفس وجودی تشکیل شوراها زیر سوال می رود.

وی تصریح کرد: اعضای شورا می توانند با مشارکت  جویی روح کار جمعی را در میان مردم ترویج دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز