افتتاح و بهره‌برداری ۲۹پروژه راه و شهرسازی در هفته دولت

۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۰:۲۲:۲۰
کد خبر: ۶۰۱۷۸۰
افتتاح و بهره‌برداری ۲۹پروژه راه و شهرسازی در هفته دولت
مدیر کل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان(ایرانشهر) گفت: به مناسبت هفته دولت ۲۹ پروژه توسط اداره‌کل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا ، ایوب کرد افزود: امسال به مناسبت هفته دولت، ۲۹ پروژه در قالب پنج حوزه مسکن و ساختمان، راه های روستایی، راه‌های اصلی، عمران و بهسازی شهری و فنی اجرایی توسط اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان افتتاح و بهره‌برداری خواهد شد.

وی بیان کرد: محل تامین اعتبارات این پروژه‌ها از ملی، استانی و مسکن مهر است و با افتتاح این پروژه‌ها برای دو هزار و 600 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم ایجاد اشتغال خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در سال گذشته 24 طرح راه و شهرسازی با اعتبار هزار و 850 میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در حوزه جنوب استان به بهره برداری رسید.

این مقام مسئول گفت: این طرح ها در مجموع شامل 264 کیلومتر عملیات حفاظتی جاده چابهار - گواتر، بهسازی و روکش آسفالت ایرانشهر - تنگ سرحه، روکش آسفالت گرم جاده دلگان - جلگه، پل بزرگ رابچ و راه های طرفین( 25 دهانه 20 متری)، پل بندینی و راه های طرفین (15 دهانه 20 متری) و پل زرآباد و راههای طرفین (هفت دهانه 15 متری) بوده است.

کرد افزود: 37 هزار متر مربع روکش آسفالت معابر شهری هم شامل آسفالت گرم معابر شهری محله سرخ ریگ چابهار، آسفالت گرم معابر شهری محله مراد آباد - چابهار و 305 واحد مسکن مهر در شهرستان های جنوبی سیستان و بلوچستان از دیگر طرح های این هفته در سال گذشته بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز