استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد؛

هیأت‌های ورزشی با بهره‌گیری از توان فنی ورزشکاران قهرمان برای حضور در مسابقات جهانی برنامه‌ریزی کنند

۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۴۴:۲۲
کد خبر: ۶۰۳۰۱۸
هیأت‌های ورزشی با بهره‌گیری از توان فنی ورزشکاران قهرمان برای حضور در مسابقات جهانی برنامه‌ریزی کنند
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: هیأت‌های ورزشی با بهره‌گیری از توان فنی و مهارتی ورزشکاران قهرمان استان ضمن استعدادیابی جوانان علاقمند، برای حضور در مسابقات جهانی برنامه ریزی هدفمندی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، پیش ازظهر امروز علی اوسط هاشمی در دیدار هیات وشوو استان که با حضور مدیر کل ورزش و جوانان در دفتر استاندار برگزار شد، گفت: با تغییر نگاه و باور مثبت وزارت ورزش و جوانان زمینه ارتقاء جوانان با استعداد استان در عرصه رقابت های ورزشی فراهم شده و در مدت کوتاهی تحول خوبی شکل گرفته است.

وی ادامه داد: فصل نوینی را با حضور و سفر وزیر ورزش و فدراسیونهای ورزشی به استان  شاهد هستیم که البته این آغاز راه بوده و توفیقات نشان از دستیابی به اهداف بزرگتر دارد.  

وی با اشاره به دیدار چندی پیش با روسای فدراسیونهای ورزشی کشور در تهران که زمینه ساز سفر آنان به استان شد، اظهار داشت: این تجربه خوب، سبب امضاء تفاهمنامه توسعه ورزش استان شد که پیگیری و به ثمر رساندن آن عزم و همت جدی مسئولان هیاتهای ورزشی استان را برای نمایش ظرفیت های ورزشی در سطح ملی و منطقه ای نیاز دارد.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: آقای « آرامی» قهرمان کشتی از حوزه سیستان و آقای «شیبک» قهرمان وشوو  سرمایه های ملی هستند که با بکارگیری مهارت و توانایی فنی توانستند در رقابتهای جهانی مدال کسب نمایند و امروز اسوه دیگر جوانان باشند.

هاشمی تصریح کرد: هیاتهای ورزشی با بهره گیری از توان فنی و مهارتی ورزشکاران قهرمان استان ضمن استعدادیابی جوانان علاقمند ،برای حضور در مسابقات جهانی برنامه ریزی هدفمندی داشته باشند.  

وی با اشاره به  سه هزار ورزشکار بیمه شده در رشته وشوو  گفت: با برگزاری دوره های آموزشی و ارتقای مهارت و دانش ، زمینه حضور ورزشکاران حداقل پنج رشته ورزشی در رقابتهای  ملی و جهانی فراهم شود که خود عامل محرکی برای سایر هیئت های ورزشی خواهد بود.

این مسؤول تاکید کرد: انتظار می رود با ایمان به نقش ، توانایی جوانان و بکارگیری خرد جمعی توسط هیئت های ورزشی، زمینه حضور در قامت ملی در رقابتهای ورزشی فراهم گردد.

حسین ثوری مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در این دیدار با بیان اینکه با نگاه خوب وزیر و فدراسیونهای ورزشی برنامه ریزی خوبی در استان شکل گرفته است ، اظهار داشت: توفیقات خوبی در ورزش قهرمانی در استان رخ داده است.  

همچنین رئیس هیئت وشوو استان  ضمن تشکر از زحمات وحمایتهای استاندار رشته ووشو را نماد وحدت بین شیعه وسنی دراستان دانست و افزود : سه هزار ورزشکار بیمه شده در رشته وشوو در استان فعالیت دارند.

عباس شیبک افزود: مسابقات جام پارس وشوو در سال 2019 به میزبانی ایران با حضور کشورهای خارجی در استان سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد.

در پایان این دیدار لوح سپاس وشوو به استاندار سیستان و بلوچستان اهداء شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز