سیستان و بلوچستان در رقابت های ووشو بانوان کشور نایب قهرمانی شد

۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۲۲:۰۹:۰۴
کد خبر: ۶۰۴۶۸۳
سیستان و بلوچستان در رقابت های ووشو بانوان کشور نایب قهرمانی شد
رئیس هیات ووشو سیستان و بلوچستان گفت: این استان نایب قهرمان رقابت های ووشو بانوان کشور در رشته ساندا سنتی یادواره مرحومه مرضیه دباغ زاهدان را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، عباس شیبک اظهار داشت: این دوره از رقابت های قهرمانی کشور دوم شهریورماه با حضور147 ورزشکار در قالب 15تیم در سرسرای چند منظوره استانداری سیستان و بلوچستان برگزار شد.

وی افزود: در پایان این رقابت ها تیم کرمان مقام نخست، سیستان و بلوچستان مقام دوم و تیم اصفهان مقام سوم را از آن خود کردند.

وی ادامه داد: همچنین کاپ اخلاق این دوره از رقابت ها نیز به تیم اردبیل اختصاص یافت.

رئیس هیات ووشو سیستان و بلوچستان گفت: نفرات برتر این دوره از رقابت های کشوری در مسابقات بین المللی جام صلح و دوستی که آذر ماه در زاهدان برگزار می شود شرکت می کنند.

وی خاطر نشان کرد: ووشو به عنوان یکی از رشته های ورزشی پرطرفدار توانسته با فعالیت در بیشتر شهرستان های استان بیش از سه هزار ورزشکار را جذب کند.

به گزارش برنا ، رقابت های قهرمانی ووشو بانوان کشور یادواره مرحومه مرضیه دباغ در 2 بخش تالو و ساندا 2 شهریور در زاهدان آغاز شد.

در این دوره از رقابت ها 147 بانوی ووشوکار کشور در قالب 15 تیم از استان های مختلف از جمله تهران، بوشهر، اردبیل، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، البرز، چهارمحال و بختیاری و اصفهان به مصاف حریفان خود رفتند.

نفرات برتر این دوره به رقابت های بین المللی ووشو جام صلح و دوستی که در آذرماه به میزبانی زاهدان برگزار می شود، راه می یابند.

حضور برخی ورزشکاران مطرح کشور از جمله سهیلا منصوریان قهرمان جهان سطح این دوره از رقابت ها را با وجودی که به مدت یک روز برگزار می شود، ارتقا داده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز