یک کشته و ۶ مجروح درواژگونی خودرو پژو

۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۰۸:۰۶:۳۹
کد خبر: ۶۱۴۱۱۶
یک کشته و ۶ مجروح درواژگونی خودرو پژو
رییس پلیس راه جنوب سیستان وبلوچستان گفت: واژگونی یک دستگاه سواری پژو حامل اتباع خارجی غیرمجاز در محور بمپور به ایرانشهر ۱ کشته و ۶ مجروح برجای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سرهنگ یدالله ستوده گفت: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف فوتی جرحی مقارن ساعت ۰۲:۳۰ بامداد مورخ ۲۷ شهریور ۹۶ در حدود ۱۵ کیلو‌متری محور کمربندی بمپور به خاش یک دستگاه سواری پژو حامل اتباع خارجی غیرمجاز واژگون که بر اثر این سانحه ۱ نفر فوت و ۶ نفر مجروح و توسط وسایل نقلیه امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

سرهنگ ستوده افزود: مامورین پلیس راه در محل حاضر و به بررسی علت تصادف پرداختند که  ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه به نظر رسیده است.

وی تصریح کرد:تخطی از سرعت مجاز و مطمئنه ریشه بسیاری از تصادفات است که لازم است رانندگان محترم بویژه در سر پیچ ها که نیروی گریز از مرکز باعث خروج آنها از جاده و واژگونی می گردد مدیریت سرعت را در همه حال مد نظر قرار دهند.

لازم به ذکر است اقدامات فراقانونی و فعالیت در امور غیر مجاز مثل حمل قاچاق انسان و قاچاق سوخت باعث هنجارشکنی رانندگان متخلف در سایر امور و از جمله عدول از مقررات راهنمایی و رانندگی می گردد که نتیجه آن به خطر انداختن جان خود و انسان های بیگناه می باشد.

هم وطنان عزیز هرگونه پیشنهاد، انتقاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با شماره 197 و هرگونه خبر یا اتفاق را به شماره 110 پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز