اجتماع بزرگ عاشورائیان در زاهدان برگزار می‌شود

۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۰۹:۴۹:۴۷
کد خبر: ۶۱۸۲۵۷
اجتماع بزرگ عاشورائیان در زاهدان برگزار می‌شود
مسئول هیئت امنای مسجد الزهرا(س) آزادگان زاهدان از برگزاری جتماع بزرگ عاشورائیان، مصادف با ۵ و ۶ محرم الحرام در این مسجد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، علیرضا زینلی ضمن عرض تسلیت ایام محرم الحرام و شهادت جانسوز سالار و سرور شهیدان امام حسین (ع) و یارانش اظهار داشت : اجتماع بزرگ عاشورائیان، چهارشنبه و پنج شنبه هفته جاری( 5 و 6 مهرماه 96) ، مصادف با ۵ و ۶ محرم الحرام در شهرستان زاهدان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان به عنوان سخنران و جواد حسینخانی دعوتی از شهرستان بم به عنوان مداح اهل بیت(ع) در این مراسم حضور دارند.

زینعلی با بیان اینکه اجتماع عاشورائیان از ساعت 19:30 در محل انتهای غربی بلوار آزادگان درب مسجد الزهرا (س)  برگزار خواهد شد، افزود: زنده نگه داشتن اسلام در گرو ایام محرم و صفر بوده و هست و قدرت نرم اسلام به همین مجالس و محافل امام حسین علیه‌السلام است.

زینلی تصریح کرد: مسجدالزهرا (س) زاهدان یکـــی از فعال‌ترین مساجد اســتان سیستان و بلوچستان است که با در اختیار داشتن نیروهای مکتبی و ارزشی در بسیاری از زمینه‌های فرهـنــگـی و اجتماعـی فعالیت می‌کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز