توقیف ۷ تن مواد مخدر و محموله مهمات جنگی

۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۰:۰۷:۵۳
کد خبر: ۶۲۶۶۹۸
توقیف ۷ تن مواد مخدر و محموله مهمات جنگی
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف ۷ تن انواع موادمخدر، مقادیری سلاح و مهمات و چند خودرو قاچاقچیان در چند عملیات جداگانه در روزهای اخیر از قاچاقچیان موادمخدر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار محمد قنبری صبح امروز در جمع خبرنگاران در زاهدان اظهار کرد: در چند عملیات مختلف9دستگاه خودروی حامل قاچاق توقیف،7تن انواع مواد مخدر کشف،10 سوداگر مرگ دستگیر و 2 قاچاقچی به هلاکت رسیدند.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان در مدت 10 روز گذشته با تلاش شبانه‌روزی و اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی پیچیده چند طرح مقابله با قاچاقچیان را تحت عنوان عملیات محرم در استان اجرا کردند.

وی ادامه داد: این طرح با همکاری قرارگاه عملیاتی عمار و پلیس سراوان و ایرانشهر اجرا شد که در قالب آن دو قاچاقچی به هلاکت رسیده و 10 قاچاقچی نیز دستگیر شدند و مقادیری سلاح و مهمات نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با تأکید بر اینکه در این عملیاتها تعداد خودرو از قاچاقچیان کشف و ضبط شده افزود: در این مدت با تلاش نیروهای جان‌برکف انتظامی 7 تن انواع موادمخدر شامل هروئین فشرده(کراک)، شیشه،مرفین، هروئین، حشیش و تریاک کشف شد.

سردار قنبری تصریح کرد: خوشبختانه امروز در پی اشراف اطلاعاتی نیروهای ما در جنوب شرق کشور،  قاچاقچیان به طور کامل رصد می شوند و هیچ مخل قانونی از چشمان تیزبین نیروی انتظامی در امان نیست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز