برپایی راهپیمایی ۱۳آبان در بیش از ۵۰نقطه جمعیتی استان

۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۲۳:۴۱:۴۴
کد خبر: ۶۳۲۴۲۲
برپایی راهپیمایی ۱۳آبان در بیش از ۵۰نقطه جمعیتی استان
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: راهپیمایی 13آبان در بیش از 50نقطه جمعیتی استان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا ، عباس صفدری در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل سالن کنفرانس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، افزود: از بیش از 50مسیر برگزاری راهپیمایی13آبان، تا شب گذشته 37مسیر قطعی شده اما این راهپیمایی همزمان با تمام نقاط کشور در نقاط جمعیتی سیستان و بلوچستان برگزار می شود که برخی از آنها در هیچ جا اعلام نمی وشد و توسط رسانه ها نیز پوشش داده نمی شود.

وی ادامه داد: در این مراسم ملی، مدارس ، ادارات و نهادهای دولتی و غیر دولتی، مراکز آموزش عالی، نیروهای نظامی و انتظامی حضور خواهند داشت و انزجار خود را از اقدامات استکبار جهانی و مزدوران شیطان بزرگ اعلام خواهند کرد.

وی شعار راهپیمایی 13آبان امسال را «غیرت انقلابی» عنوان کرد و برگزاری مسابقات پیامکی «پاسخ من به ترامپ» و «عکس سلفی من و 13آبان یهویی» را از دیگر برنامه های این مراسم ملی در استان برشمرد.

وی در خصوص مهمان کشوری نیز گفت: از دکتر مظفر عضور مجمع تشخیص مصلحت نظام برای حضور در این مراسم دعوت شده است اما احتمال دارد با توجه به تشکیل جلسه فوری در این مجمع در روز شنبه، این حضور میسر نشود.

وی خاطر نشان کرد: آمریکا در قریب به 4دهه ای که از عمر انقلاب اسلامی ما می گذرد، شیطنت های بسیاری را در کشور ایران انجام داده و این فعالیتها همچنان درحال افزایش می باشد و شرارت های استکبارجهانی هم اکنون به اوج خود رسیده است.

وی با اشاره به رئیس جمهور جدید آمریکا و سخنان سخیف او گفت: براساس گفته مقام معظم رهبری، سخنان ترامپ باعث شد تا چهره کریح آمریکا برای جهانیان آشکارتر شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز