حضور ووشوکاران سیستان و بلوچستان در لیگ برتر

۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۰۸:۱۴:۰۱
کد خبر: ۶۳۵۸۰۲
حضور ووشوکاران سیستان و بلوچستان در لیگ برتر
رئیس هیئت ووشو سیستان و بلوچستان گفت: ووشوکاران این استان در قالب تیم دانشگاه پیام نور زاهدان عازم رقابت‌های لیگ برتر می ‌شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، عباس شیبک گفت: فصل جدید رقابت های لیگ برتر ووشوی باشگاه های ایران در قسمت مردان از 23 آبان ماه آغاز می شود.

وی بیان کرد: در این دوره 9 تیم در دو گروه به صورت رفت و برگشت به مصاف هم می روند تا در نهایت تیم های راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شود.

رئیس هیئت ووشو سیستان و بلوچستان گفت: در گروه یک این رقابت ها تیم های شهرداری ملارد، شهرداری دامغان، پارس جنوبی، دانشگاه پیام نور زاهدان و مقاومت بسیج و در گروه دو تیم های دانشگاه آزاد اسلامی، شهرداری بندرعباس، پاس ناجا و هیئت البرز رقابت می کنند.

وی ادامه داد: هفته اول و دوم این مسابقات سه شنبه هفته جاری در آکادمی ووشو برگزار می شود که در دور اول دانشگاه پیام نور زاهدان به مصاف پارس جنوبی می رود و در هفته دوم با مقاومت بسیج رقابت می کند.

این مسؤول از اعزام ووشوکاران استان به مشهد خبر داد و اظهار کرد: مسابقات آزاد نوجوانان و جوانان آقایان قهرمانی استان با عنوان یادواره مرحومان سید منصور حسینی نارویی، عبدالحمید زرکزهی و مهدی ملاشاهی قهرمانان ووشو سیستان و بلوچستان، به منظور تشکیل تیم منتخب استان برای اعزام به رقابت های انتخابی تیم ملی به میزبانی مشهد، 22 آبان ماه در زاهدان برگزار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز