کشف یک تن و ۵۰۰ کیلوگرم مواد افیونی و دستگیری ۵ قاچاقچی در جنوب شرق کشور

۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۰۹:۵۷:۵۳
کد خبر: ۶۳۵۸۸۲
کشف یک تن و ۵۰۰ کیلوگرم مواد افیونی و دستگیری ۵ قاچاقچی در جنوب شرق کشور
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام یک باند مسلح مواد مخدر و کشف یک تن و 500 کیلوگرم مواد افیونی و دستگیری پنج قاچاقچی در یک درگیری مسلحانه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار محمد قنبری اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت یک باند بزرگ که به صورت مسلحانه و با استفاده از خودروهای تیزرو، قصد جابه جایی مواد مخدر از شهرستان سراوان و انتقال به استان های مرکزی کشور را دارد، مطلع شدند.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات فنی و تخصصی ماموران، اعضای این باند در جنوب سیستان و بلوچستان شناسایی شدند و به صورت نامحسوس تحت نظر قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: براین اساس، یگان های عملیاتی شهرستان سراوان شب گذشته چهار دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان را در محور های فرعی، شناسایی کردند و پس از ورود سوداگران مرگ به کمین پلیس، با آنها به صورت مسلحانه درگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به توقیف چهار دستگاه خودرو سبک حامل مواد مخدر، گفت: پنج قاچاقچی در این درگیری دستگیر و در بازرسی از خودروها، یک تن و 500 کیلوگرم تریاک و دو قبضه سلاح کلاش و مهمات مربوطه کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و رصد مداوم باندهای توزیع کننده مواد مخدر اجازه نخواهد داد این افراد سود جو به اهداف پلید خود دست یابند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز