باحضور سخنگوی ناجا؛

همایش روسای کلانتری وپاسگاه‌های انتظامی سیستان وبلوچستان برگزارشد

۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۴:۰۲:۵۰
کد خبر: ۶۳۶۷۳۲
همایش روسای کلانتری وپاسگاه‌های انتظامی سیستان وبلوچستان برگزارشد
همایش سالیانه روسای کلانتری و پاسگاه‌های انتظامی استان سیستان و بلوچستان با حضور سخنگوی ناجا در زاهدان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، ظهر امروز همایش سالیانه روسا و مدیران کلانتری های استان سیستان و بلوچستان (کوپ) با حضور سخنگوی ناجا در باغ خاتم زاهدان برگزار شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در حاشیه این همایش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این همایش آخرین مباحث مربوط به آسیب ها و نقاط قوت و ضعف مطرح و نسبت به رفع آن ها تصمیم گیری می شود.

سردار محمد قنبری افزود: همچنین مسائل و مشکلاتی که در حوزه کلانتری ها وجود دارد در این همایش بررسی می شود تا پس از آسیب شناسی توسط  کارشناسان مربوطه رفع شود.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی همواره در تلاش است تا خدمات مورد نیاز مردم را به نحو مطلوب ارائه دهد تا شاهد رشد شاخص ها و پایداری امنیت باشیم.

وی با اشاره به تسهیل در امر خدمات انتظامی به استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: اگر فعالیت های پلیس ساده و روان باشد و روند خدمات تسهیل یابد تاثیرگذاری پلیس بیش از گذشته در جامعه آشکار می شود.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به تسهیل در امر خدمات انتظامی ادامه داد : اگر فعالیت های پلیس  ساده و روان باشد و روند خدمات تسهیل یابد تاثیرگذاری پلیس بیش از گذشته در جامعه آشکار می شود.

وی خاطر نشان کرد: تنوع جغرافیایی سبب تنوع ماموریت های پلیس در سیستان و بلوچستان شده است که این امر این استان را از دیگر استان ها متمایز کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز