مشاهده رد پای یک قلاده پلنگ در جنوب سیستان و بلوچستان

۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۲:۲۷:۲۳
کد خبر: ۶۳۷۲۰۹
مشاهده رد پای یک قلاده پلنگ در جنوب سیستان و بلوچستان
مدیرکل محیط زیست سیستان وبلوچستان گفت: در پی گزارش های محلی تیم یگان حفاظت محیط زیست شهرستان نیکشهر در بررسی های میدانی ردپای یک قلاده پلنگ را در منطقه «نکوچ» این شهرستان کشف کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، نیره پورملائی اظهار داشت: در پی گزارش ها و شکواییه های محلی در خصوص حمله پلنگ به احشام، حفاظت محیط زیست شهرستان نیکشهر در بررسی های میدانی ردپای پلنگ را در روستای «کلود سرخ» این شهرستان کشف و مشاهده کرد.

وی افزود: پس از اخذ گزارش ها و شکواییه های مردم محلی از روستای «کلودسرخ» واقع در منطقه «نکوچ» از توابع شهرستان نیکشهر مبنی بر حمله یک قلاده پلنگ به احشام مردم، تیم یگان حفاظت محیط زیست شهرستان به همراه کارشناسان محیط زیست به منطقه اعزام شدند و پس از بررسی احشام آسیب دیده و گفتگو با مردم محلی و بررسی مسیرهای احتمالی، رد پای یک قلاده پلنگ در این منطقه مشاهده شد.

 مدیرکل محیط زیست سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه بررسی های میدانی و کشت و کنترل های مراقبتی در منطقه ادامه دارد، خاطر نشان کرد: همچنین بررسی های احشام آسیب دیده و گزارهای دریافتی از مردم محلی توسط کارشناسان محیط زیست استان نیز در حال بررسی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز