مولوی عبدالحمید:

کمک کردن به زلزله زدگان غرب کشور جهاد است

۱۳۹۶/۰۸/۲۶ - ۱۸:۲۹:۰۵
کد خبر: ۶۳۸۴۲۲
کمک کردن به زلزله زدگان غرب کشور جهاد است
مدیر حوزه علمیه دارالعلوم و امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان گفت: کمک کردن به زلزله زدگان غرب کشور جهاد است و همگان باید به یاری آنان بشتابند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی در خطبه های نماز جمعه این هفته مسجد مکی اهل سنت زاهدان اظهار داشت: مردم با کمک های نقدی و غیر نقدی خودشان به یاری بازماندگان زلزله غرب کشور بشتابند.

وی بیان کرد: دومین وظیفه ما آن است که در قبال بلا و مصیبتی که هموطنان ما در استان کرمانشاه به آن مبتلا شده‌اند بی ‌تفاوت نباشیم و به آنان کمک کنیم.

وی افزود: متاسفانه زلزله در کرمانشاه بسیار گسترده بوده و صدها روستا را نابود کرده است.

وی تصریح کرد: آمار تلفات جانی بسیار بالاست، بسیاری زخمی هستند و نیاز به خون دارند، بسیاری از خانواده‌ها بی ‌جا و مکان اند و با توجه به شروع فصل سرما نیاز به رسیدگی جدی دارند.

مدیر حوزه علمیه دارالعلوم و امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان گفت: از مسئولان نیز درخواست رسیدگی مزید به زلزله‌ زدگان را داریم، اما با توجه به اینکه خسارت جانی و مالی در این زلزله بسیار سنگین است، ما هم باید به ‌عنوان یک هموطن به وظیفه اسلامی و انسانی خودمان عمل کنیم.

مولوی اسماعیل زهی اظهار داشت: کسانی‌ که با مصیبت ‌زدگان همدردی و مساعدت کنند خداوند متعال آفت و بلا را از آنان دفع می ‌کند.

وی قساوت قلب را از نتایج توبه نکردن دانست و افزود: وقتی ما خود را در مقابل عذاب‌های الهی مقصر ندانیم و توبه نکنیم، به قساوت قلب و سنگدلی مبتلا می‌ شویم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز