تفکر بسیج مایه عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی است

۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۰:۱۱:۳۷
کد خبر: ۶۳۸۵۱۷
تفکر بسیج مایه عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی است
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: تفکر بسیج مایه عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی است و امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند این تفکر وفرهنگ هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار حسین معروفی صبح امروز در دیدار اعضاء ستاد گرامی داشت هفته  بسیج با آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه  در سیستان و بلوچستان اظهار کرد: بیش از 77 هزار نفر در این استان جذب بسیج عادی و 31 هزار نفر نیز جذب بسیج فعال شده اند و 10 هزار نفر از دانشجویان، دانش آموزان و اقشار مختلف مردم به مناطق عملیاتی هشت سال جنگ تحمیلی اعزام شدند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: امروز بیش از هر زمانی نیازمند ترویج فرهنگ بسیج هستیم که همه گره ها را از مسیر انقلاب برداشت.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: بسیج از مردم برای مردم و با مردم است، متعلق به هیچ حزب و گروه و جناحی نیست و برای همه مردم است، همه اقوام و مذاهب و گرایش های سیاسی و دوستداران نظام و انقلاب.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: 500 عرصه اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی در سیستان و بلوچستان طی هفته بسیج افتتاح می شود.

وی تصریح کرد: 50 سوله ورزشی صالحین برای اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی برای استفاده عموم مردم تا پایان امسال در سیستان و بلوچستان افتتاح می شود.

وی ادامه داد: 461 عنوان برنامه از هفته بسیج پارسال در عرصه های اجتماعی، علمی، فرهنگی، اقتصاد مقاومتی و فضای مجازی در سیستان و بلوچستان اجرا شده است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بسیج از مردم و برای مردم است، متعلق به هیچ حزب، گروه و جناح سیاسی نیست، افزود: بسیج محل پرورش و تربیت انسانهای شایسته است.

سردار معروفی گفت: پنج هزار و 307 حلقه بسیج در سیستان و بلوچستان از پارسال تا کنون کیفی سازی شده است، 32 یادوآره شهدا از هفته بسیج پارسال تا کنون در سیستان و بلوچستان برگزار شده است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اشاره به خدمات رسانی به زوار پاکستانی گفت: 34 هزار نفر از زائران پاکستانی عتبات عالیات از خدمات سپاه پاسداران با تشکیل جبهه مردمی و همکاری آستان قدس رضوی در مرز میرجاوه بهره مند شدند.

سردار معروفی اظهار کرد: تمام اتوبوس های جوان سیر متعلق به سپاه پاسداران در اختیار زوار پاکستانی برای انتقال آنان به مرزهای شلمچه قرار گرفت.

وی افزود: 11 عنوان برنامه قبل از فرا رسیدن هفته بسیج در سیستان و بلوچستان برگزار می شود، توجه به رویکرد مساجد، جذابیت بخشی به برنامه ها، بهره گیری از ظرفیت رسانه ای، بهره برداری از فضای مجازی و خدمات رسانی به مردم با بهره گیری از گروههای جهادی از مهمترین رویکردهای گرامیداشت هفته بسیج در سال‌جاری است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه برنامه های گرامی داشت هفته بسیج با فرهنگ مردم سالاری دینی در سطح استان اجرا می شود، گفت: تفکر بسیج مایه عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی است و امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند این تفکر وفرهنگ هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز