رئیس جدید حفاظت و اطلاعات دادگستری سیستان وبلوچستان معرفی شد

۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۳:۳۰:۴۵
کد خبر: ۶۴۱۳۴۵
رئیس جدید حفاظت و اطلاعات دادگستری سیستان وبلوچستان معرفی شد
با حضور رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه، محمد وزیری به عنوان رئیس جدیدحفاظت واطلاعات دادگستری سیستان وبلوچستان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، صبح امروز طی مراسمی با حضور رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه، محمد وزیری به عنوان رئیس جدیدحفاظت واطلاعات دادگستری سیستان وبلوچستان معرفی شد.

رئیس کل دادگستری سیستان وبلوچستان در این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج عنوان کرد: قوه قضائیه متولی اجرای عدالت در جامعه است ومرجعی است که به سایر ادارات ونهادها نظارت  می‌کند لذاحفاظت و اطلاعات دراین مجموعه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی  افزود: مردم ازقوه قضاییه انتظار دارند به طور جدی از فساد پیشگیری و با آن مقابله کند  و اجازه ندهد فساد حتی  موردی و به صورت اندک در مجموعه شکل گیرد.

وی ادامه داد: در دوران مدیریت کنونی قوه قضائیه شاهد تلاشهای چشمگیری درمجموعه بوده ایم و تاکیدمقام معظم رهبری مبنی بر اینکه سلامت قوه قضائیه اولین اولویت است و باید حفظ و مدیریت شود در اولویت قرار داشته است.

رئیس کل دادگستری سیستان وبلوچستان بیان کرد: امروز قوه قضائیه از سلامت و شجاعت لازم دربرخورد با مفاسد اقتصادی، سیاسی ،اجتماعی و غیره برخوردار است وسلامت قوه قضائیه باید روزبه روزافزایش یابد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز