قهرمانی کنگ‌فو کار زاهدان در رقابت‌های استانی

۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۹:۱۷:۵۸
کد خبر: ۶۴۲۳۱۳
قهرمانی کنگ‌فو کار زاهدان در رقابت‌های استانی
رئیس هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی سیستان و بلوچستان گفت: در رقابت‌های استانی کونگ فو تیم زاهدان الف با کسب ۵۰ امتیاز مقام قهرمانی رده سنی نونهالان را به خود اختصاص داد و ایرانشهر با 35 امتیاز نایب قهرمان شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، علی نارویی اظهار کرد: این دوره از مسابقات در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان ویژه آقایان، به صورت آزاد و نیمه آزاد با حضور 120 کونگ فوکار نونهال و نوجوان استان در قالب هشت تیم برگزار شد.

رئیس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی سیستان و بلوچستان افزود: در پایان مسابقات زاهدان الف با کسب ۵۰ امتیاز مقام قهرمانی رده سنی نونهالان را به خود اختصاص داد و ایرانشهر با 35 امتیاز نایب قهرمان شد، زاهدان ب نیز با 31 امتیاز رده سوم رقابت ها را به نام خود ثبت کرد.

وی ادامه داد: در رده نوجوانان نیز زاهدان الف توانست 38 امتیاز را به خود احتصاص دهد و در جایگاه قهرمانی بایستد، ایرانشهر با کسب 36 امتیاز و اخلاف دو امتیازی بر سکوی نایب قهرمانی قرار گرفت، نماینده خاش نیز 21 امتیاز کسب و مقام سوم را از آن خود کرد.

نارویی اظهار داشت: در پایان رقابت ها تیم ها و نفرات برتر هر رده سنی مدال و حکم قهرمانی دریافت کردند اما با توجه به اهمیت داوری در ورزش و احترام به آن ها از داوران نیز با اهدای لوح، تقدیر شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز