روز شنبه ۱۱ آذر ماه؛

رئیس جمهور به سیستان و بلوچستان سفر می‌کند

۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۶:۵۱:۱۴
کد خبر: ۶۴۳۱۶۱
رئیس جمهور به سیستان و بلوچستان سفر می‌کند
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: رئیس جمهور شنبه هفته آینده در سفری ۲ روزه به سیستان و بلوچستان سفر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، دانیال محبی اظهار داشت: حجت‌الاسلام حسن روحانی و هیئت همراه در اولین سفر استانی خود در دولت دوازدهم روز شنبه 11 آذر ماه در سفری 2 روزه به سیستان و بلوچستان سفر می‌کند.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: رئیس جمهور صبح شنبه از طریق فرودگاه زابل وارد سیستان و بلوچستان می‌شود و پس از انجام مراسم استقبال توسط نماینده ولی فقیه، استاندار و اعضای شورای تامین استان، جهت دیدار عمومی با مردم سیستان به استادیوم ورزشی شهرستان زابل می‌رود.

وی افزود: حجت‌الاسلام روحانی پس از این دیدار عازم زاهدان می‌شود و در محل سالن همایش‌های هلال احمر استان با حضور منتخبان گروه‌های مختلف جلسه توسعه اقتصادی سیستان و بلوچستان و افتتاح همزمان چندین پروژه به صورت ویدئوکنفرانس در نقاط مختلف استان را خواهند داشت.

محبی بیان کرد: دیدار با دانشجویان در تالار حکیم ابوالقاسم فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان آخرین برنامه رئیس جمهور در شهرستان زاهدان است.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: رئیس جمهور در روز دوم سفر به سیستان و بلوچستان جهت افتتاح فاز نخست پروژه بزرگ توسعه بندر "شهید بهشتی" چابهار به این شهرستان سفر می‌کند که این برنامه محوری با حضور وزرا و مقامات کشورهای مختلف برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: شرکت در جلسه شورای اداری استان و حضور در نشست مطبوعاتی در چابهار، آخرین برنامه‌های سفر 2 روزه حجت‌الاسلام روحانی به سیستان و بلوچستان است.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز