دستگیری قاتل فراری بعد از ۲۹ سال در زاهدان

۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۲:۳۳:۵۸
کد خبر: ۶۴۵۲۱۲
دستگیری قاتل فراری بعد از ۲۹ سال در زاهدان
ماموران پلیس اگاهی با انجام کار اطلاعاتی گسترده، قاتل فراری که پس از ارتکاب قتل در استان کرمان به مکانی نامعلوم متواری شده بود را شناسایی و در زاهدان دستگیر کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سرهنگ ابراهیم ملاشاهی گفت: در پی وصول خبری مبنی بر مخفی شدن قاتل فراری در یکی از محلات شهرستان زاهدان، شناسایی و دستگیری متهم به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی پس از انجام کار اطلاعاتی و تحقیقات همه جانبه و با اقدامات پلیسی، هویت قاتل فراری را که در تاریخ ۲۹ مهر ماه سال  ۱۳۶۷ در شهرستان بم دست به قتل زده و متواری شده بود و هم اکنون با نام مستعار در شهرستان زاهدان زندگی می‌کرد، را به دست آورده و مورد شناسایی قرار دادند.

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان ادامه داد: ماموران با هماهنگی مقام قضائی، متهم که مردی ۵۲ ساله بود را در مخفیگاهش در حاشیه شهر زاهدان دستگیر کرده و در بازجوی‌های به عمل آمده متهم به جرم خود و قتل یکی از دوستانش با ضربات چاقو اعتراف کرد.

ملاشاهی با اشاره به اختلافات مالی بین دو نفر که باعث قتل شده، تصریح کرد: متهم دستگیر شده پس از تشگیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

وی خاطرنشان کرد: همکاری و همراهی شهروندان با پلیس در به دست آمدن موفقیت در ماموریت‌های مختلف پلیس تاثیرگذار است و بدون شک بخش مهمی از توفیقات پلیس مرهون همکاری مردم با پلیس بوده است. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز