دستگیری ۲۸ سارق و کشف ۹۷۴ کیلوگرم انواع موادمخدر در ایرانشهر

۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۸:۴۸:۱۰
کد خبر: ۶۴۷۲۴۴
دستگیری ۲۸ سارق و کشف ۹۷۴ کیلوگرم انواع موادمخدر در ایرانشهر
جانشین انتظامی ایرانشهر از دستگیری 28 سارق و کشف 974 کیلوگرم انواع موادمخدر در اجرای طرح امنیت اجتماعی در نیمه اول آذر ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ،  غلامرضا نورا اظهار کرد: ماموران انتظامی این شهرستان در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و افزایش احساس امنیت در بین شهروندان با تلاش شبانه روزی خود موفق به دستگیری 28 سارق حرفه ای در نیمه اول آذر ماه سال جاری شدند که به 33 فقره سرقت اعتراف کردند.

وی با اشاره به کشف بیش از 9 هزار و 980 عدد انواع قرص روانگردان افزود: ماموران با اشرافیت اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی در چندین عملیات مختلف موفق به کشف 974 کیلوگرم انواع مواد مخدر، و دستگیری 7 نفر سوداگر مرگ در این مدت شدند.  

این مقام انتظامی تصریح کرد: از دیگر دستاورد های اجرای این طرح، کشف بیش از 2 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق و 34 هزار لیتر سوخت قاچاق و در این رابطه 12 نفر متهم نیز دستگیر که جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

جانشین انتظامی ایرانشهر با بیان اینکه در خصوص آموزش فرهنگ ترافیک طرح های مختلفی اجرا شده است، خاطرنشان کرد: در این راستا پلیس راهور این فرماندهی ضمن برخورد با قانون شکنان تعداد 79 دستگاه خودرو و 98 دستگاه موتورسیکلت متخلف را نیز توقیف و روانه پارکینگ کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز