دستگیری ۲۸ سارق در اجرای طرح امنیت اجتماعی

۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۴:۱۵:۰۲
کد خبر: ۶۴۷۳۳۳
دستگیری ۲۸ سارق در اجرای طرح امنیت اجتماعی
جانشین انتظامی شهرستان ایرانشهر ازدستگیری ۲۸ سارق و کشف ۹۷۴ کیلو انواع موادمخدر در اجرای طرح امنیت اجتماعی در نیمه اول آذر ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سرهنگ غلامرضا نورا جانشین انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و افزایش احساس امنیت در بین شهروندان با تلاش شبانه روزی خود موفق به دستگیری ۲۸ سارق حرفه‌ای در نیمه اول آذر ماه سال جاری شدند که به ۳۳ فقره سرقت اعتراف کردند.

وی با اشاره به کشف بیش از ۹ هزار و ۹۸۰ عدد انواع قرص روانگردان افزود: ماموران با اشرافیت اطلاعاتی و شگرد‌های خاص پلیسی در چندین عملیات مختلف موفق به کشف ۹۷۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر، و دستگیری ۷ نفر سوداگر مرگ در این مدت شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد:از دیگر دستاورد‌های اجرای این طرح، کشف بیش از ۲ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق و ۳۴ هزار لیتر سوخت قاچاق و در این رابطه ۱۲ نفر متهم نیز دستگیر که جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

جانشین انتظامی شهرستان ایرانشهر در پایان با بیان اینکه در خصوص آموزش فرهنگ ترافیک طرح‌های مختلفی اجرا شده است، خاطرنشان کرد: در این راستا پلیس راهور این فرماندهی ضمن برخورد با قانون شکنان تعداد ۷۹ دستگاه خودرو و ۹۸ دستگاه موتورسیکلت متخلف را نیز توقیف و روانه پارکینگ کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز