بهره‌برداری از باسکول‌های الکترونیکی ۶۰ تن در بندر چابهار

۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۰:۴۳:۴۰
کد خبر: ۶۴۷۳۳۹
بهره‌برداری از باسکول‌های الکترونیکی ۶۰ تن در بندر چابهار
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان از بهره‌برداری از باسکول‌های الکترونیکی ۶۰ تن در بندر چابهار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ،  بهروز آقایی اظهار داشت: باسکول‌های الکترونیکی 60 تن در بندر استراتژیک و راهبردی شهید بهشتی چابهار مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان افزود: از جمله مزایای این نوع باسکول‌ها دقت در وزن کردن محموله‌ها و قابلیت دمونتاژ و مونتاژ فوری آن است و بهره‌برداری از این باسکول‌های جدید موجب افزایش سرعت عملیات و جا به جایی بار در بندر چابهار می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه سازه این نوع باسکول‌ها پیش ساخته است، بر خلاف باسکول‌های مکانیکی سابق در هنگام بارندگی‌های شدید نیز از مدار خارج نمی‌شود و دارای قابلیت عملیاتی است.

آقایی خاطرنشان کرد: باسکول‌های الکترونیکی جدید به صورت 2 تکه و با قابلیت توزین استاندارد 60 تن هستند که از توانایی توزین یک تکه نیز برخوردار بوده و همچنین قدرت مقاومت لودسل تا وزن 100 تن را دارا و مقاومت سازه بتنی آن 150 تن است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان گفت: خوشبختانه در پی افزایش ظرفیت بندر شهید بهشتی چابهار به 8.5 میلیون تن در سال، در حال تبدیل شدن به یک نقطه استراتژیک برای ترانزیت کالای کشورهای منطقه است و تجهیزات مدرن و به روزی در این بندر وجود دارد که قابلیت رقابتی آن را افزایش داده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز