افتتاح دو مدرسه خیری در بخش لادیز

۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۱:۱۲:۳۳
کد خبر: ۶۴۷۳۶۷
افتتاح دو مدرسه خیری در بخش لادیز
بخشدار لادیز از افتتاح دو مدرسه خیرساز در دهستان لادیز شهرستان میرجاوه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، احسان الله ریگی بخشدار لادیز شهرستان میرجاوه اظهار کرد:دو مدرسه خیر ساز به همت خیرین مدرسه ساز در بخش لادیز روستا‌های در گیابان و چاه گوریک بخش لادیز به بهره برداری رسید.

وی کسانی که کار‌های خیری مانند مدرسه درست کردن در جامعه انجام می‌دهند الگویی برای دانش‌آموزان دانست و افزود: خیرین با ساخت مدرسه باعث توسعه دانش، علم و تربیت اسلامی در سطح جامعه می‌شوند و باید تلاش کنیم تا دانش آموزان جز درس خواندن، دغدغه‌ای دیگر مانند کمبود کلاس در محیط آموزشی نداشته باشند.

میری رییس آموزش و پرورش میرجاوه نیز با اشاره به کمبود فضای آموزشی دراین شهرستان بیان کرد: تاکنون چندین مدرسه و کلاس درس در روستا‌های محروم و دورافتاده میرجاوه توسط خیرین و قرارگاه شهید میرحسینی ساخته شده است تا دانش آموزان بتوانند بدون دغدغه و پیمودن مسیر طولانی به ادامه تحصیل بپردازند.

محمدعلی میری با اشاره به نیاز شهرستان به ساخت مدرسه، خاطرنشان کرد: هرگونه کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردمی و خیرین مدرسه ساز نقش بسزایی درفضا سازی و رفع کمبود فضای آموزشی دارد و در حال حاضر اکثر فضا‌های اموزشی به کمک خیرین در حال ساخت است و کمک‌های مردمی و خیرین دریافت و در حال حاضر روند ساخت کلاس‌ها در این شهرستان ادامه دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز