استاندار سیستان و بلوچستان:

دولت آمریکا فتنه ای جدید را بر علیه جهان اسلام طرح ریزی کرده است

۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۱۰:۲۱:۲۱
کد خبر: ۶۴۸۳۲۹
دولت آمریکا فتنه ای جدید را بر علیه جهان اسلام طرح ریزی کرده است
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تصمیم دولت آمریکا مبنی بر اعلام بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی یک تصمیم نابخردانه است.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سید دانیال محبی نیا  در جلسه شورای معاونین استانداری سیستان و بلوچستان با محکوم کردن تصمیم اخیر رئیس جمهور آمریکا در انتقال پایتخت رژیم جعلی اسرائیل به بیت المقدس، اظهار داشت: این تصمیم دولت آمریکا یک اقدام نابخردانه است که در واقع ترامپ با این اقدام به دنبال ایجاد فتنه ای جدید در جهان اسلام است.

وی با تاکید بر اینکه این تصمیم نابخردانه ترامپ زوال و نابودی دولت کودک کش و غاصب صهیونیستی را زودتر محقق می کند، افزود: جامعه جهانی به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر قدس توسط کاخ سفید را نقض آشکار قطعنامه های بین المللی می داند.

 استاندار سیستان و بلوچستان با بیان این مطلب که این تصمیم رئیس جمهور آمریکا ناشی از شکست داعش که ساخته و حمایت شده کاخ سفید است، ادامه داد: این یک فتنه دیگر بر علیه جهان اسلام است و آمریکا با این تصمیم سعی دارد حیاتی دوباره را برای رژیم صهیونیستی رقم بزند.

وی خاطر نشان کرد: مبارزه برای آزادی فلسطین باید اولین هدف همه مسلمانان باشد و در واقع این یک فرصت مناسب برای باز یافتن وحدت جهان اسلام است.

وی تصریح کرد: این تصمیم دولت مردان آمریکا روند شمارش معکوس زوال و نابودی رژیم جعلی صهیونیستی را سریع تر می کند و به فضل الهی این وعده به زودی محقق می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز