آثار برگزیده نخستین جشنواره ملی عکس نگاران در قالب کتاب منتشر می شود

۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۱۰:۲۶:۲۳
کد خبر: ۶۴۸۳۳۵
آثار برگزیده نخستین جشنواره ملی عکس نگاران در قالب کتاب منتشر می شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: آثار برگزیده نخستین جشنواره ملی عکس نگاران در قالب کتاب منتشر می شود و به صورت نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، حسین مسگرانی اظهارداشت: 80 اثر از 31 عکاس شرکت کننده در این جشنواره از سوی هیات داوران به عنوان آثار برگزیده انتخاب شده است.

وی ادامه داد: عکاسان در این جشنواره که اوایل آذر برگزار شد در 2 بخش طبیعت و چشم انداز شهری به رقابت پرداختند.

وی تصریح کرد: یک عکس از وحید تهامی، چهار عکس از مجید شقایی، سه عکس از علیرضا کمرکی فراهانی، پنج عکس از عرفان سامان فر، هشت عکس از عباس رستگار، یک عکس از ابوالفضل برنا، پنج عکس از احسان کمالی، یک عکس از آزاده بشارتی، یک عکس از الناز قندفروش، 2 عکس از عادل عزیزی و یک عکس از صابر قاضی در این جشنواره به عنوان آثار برتر انتخاب شد.

وی ادامه داد: 2 عکس از زبیر موحد، سه عکس از جلال شمس آذران، 2 عکس از حامد غلامی، چهار عکس از داود ایزدپناه، یک عکس از سعید طاعتی، یک عکس از زینب عربی، پنج عکس از بردیا سعادت، چهار عکس از سروش جوادیان، یک عکس از امیرمهدی نجفلو شهپر، 2 عکس از سهیل زندآذر، 2 عکس از ساجد حق شناس، سه عکس از اسحاق آقایی، یک عکس از آمنه شاوزی پور، 2 عکس از نصرالله کوهکن ثابت، سه عکس از محمد همتی، چهار عکس از سید حسین کوشه ای، سه عکس از سعید عرب زاده، 2 عکس از حسین فراهانی، یک عکس از حامد صادقی و سه عکس از احمد عباسی نیز در این جشنواره به عنوان آثار برتر برگزیده شد.

 

نظر شما