با حضور نماینده منتخب مردم استان تهران در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری صورت گرفت؛

افتتاح خط تولید ورق و فوم با ظرفیت هزار تن در منطقه آزاد چابهار

۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۰۹:۵۰:۰۹
کد خبر: ۶۴۸۸۵۹
افتتاح خط تولید ورق و فوم با ظرفیت هزار تن در منطقه آزاد چابهار
خط تولید ورق و فوم آریا مَکُّران با ظرفیت سالانه هزار تن با حضور "عبدالرحیم کردی" مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار و "سید هاشم بطحائی گلپایگانی" نماینده منتخب مردم استان تهران در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، این خط تولید باهدف ایجاد اشتغال و رونق تولید در سطح منطقه راه‌اندازی شده است و توانسته برای 22 نفر به‌طور مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در حاشیه افتتاح این خط تولید گفت: تولید و اشتغال از اهداف مهم این سازمان است که در این راستا از حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی حمایت می‌کند.

وی افزود: منطقه آزاد چابهار نقش مهمی در طول 24 سال گذشته برای ایجاد اشتغال و تولید داشته به‌طوری‌که سه هزار و 168 شرکت داخلی و خارجی برای سرمایه‌گذاری و تولید و ایجاد اشتغال در این منطقه تاکنون نام‌نویسی کردند.

وی بیان کرد: این سازمان باهدف ایجاد و تثبیت فضای اطمینان‌بخش برای فعالان اقتصادی و تلاش برای ایجاد امکانات و تسهیلات و اجرای قوانین سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی برای واحدهای مختلف تولیدی فعالیت می‌کند.

 نماینده منتخب مردم استان تهران در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در سفر دوروزه خود به منطقه آزاد چابهار امروز سه‌شنبه 21 آذرماه جاری از پروژه ملی تولید پتروشیمی" شرکت توسعه نگین مکران "، شرکت فولاد مکران، صنایع شرکت تعاونی آریا پروفیل و شرکت بهارچمن فعال (فرآوری و بسته‌بندی انواع برنج) بازدید به عمل آورد.

 

نظر شما
پرونده ویژه